AgentMom yookkdahaneler altın almam. Bilindik markaların sayfasında da Şuan anneler günü indirimi var onlara bak. En azından kesin altın olduğunu biliyoruz. Atasay ve Altınbaş ta çok güzel indirim var
Kelebek1407 yookkdahaneler 14 ayar altın satarken para etmez çok değer kaybeder. Sorunuza gelecek olursak da İnternete güven olmaz diye düşünüyorum. Kuyumcuya gidip ordan da beğendiğiniz bir kolye seçebilirsiniz en azından güvenilir olur.
[silindi] yookkdahaneler ben olsam 14 ayar almazdım. Daha geçen gün trendyoldan 3 çeyrek aldım ama sanki piyasadan yüksekti fiyatı ya. 22 ayar 5 gram bilezik falan vardı baya ama yamulur falan riske atmak istemedim. 14 ayar şık kolyeler var bende çok beğeniyorum. Sertifika ile geliyordur muhtemelen. Satıcıyla irtibat halinde olursanız mağazayı falan da öğrenseniz ona göre bence alın
Denizanasi92 kaderimdebudamivardi yatırım amaçlı bence takı hiç alınmamalı zaten ben takmak için alıyorum
kaderimdebudamivardi Denizanasi92 güle güle kullanın ben hem yatırım olsun hem takayım diyorum güle güle kullanalım. ❤️
FMED yookkdahaneler nasıl bir kolye beğendiğiniz birde iade şansınız varsa alabilirsiniz bende yüzük almıştım altın sorun olmadı
Mabelle yookkdahaneler gerçek altındır o fiyatsa zaten kuyumcular satıyor ordada . Bende alıçlarım vazgeçtim kuyumcudan alıcam çünkü arkdaşım altı trendyoldan götürmüş aynısını kuyumcuya sormuş daha uygun fiyata satıyormuş kuyumcu. Trendyoldan daha pahalı yani görerek tarttırarak uygun fiyata almanızı öneririm.
AselEsma yookkdahaneler her ay gram alıyorum tabi ki güvenilir ztn iade edebiliyorsun bi sıkıntı yaşanınca trendyolun bence bazı insanlara güvenmemesi lazım altın gönderip sahte diye iddia edenlere 🤣
Elfvli yookkdahaneler gerçekliğine ne kadar güven olur bilmem ama trenyol güvenilir bir alışveriş sitesi iade koşullarını iyi okuyun . Bazi ürünlerde iade kabul edilmiyor.
eceunverkanra Merhaba annelerimiz, tartisma iceren ve ilgili yorumlar silinmiştir, bilginize🌷 Tartismanin daha fazla uzamamasını ve üslup sınırlarının asilmamasini rica eder, keyifli forumlar dilerim🌸
MinelAskEla yookkdahaneler daha az önce gram altın almak için trenyola girdim😂 birisi yazmiş eşim kuuuumcuya götürdü almayın sakın gümüş bu demişler bende bi miktar para vardı oda grama yetiyordu alayım dedim ama bende şaşırdım valla
eceunverkanra yookkdahaneler Tartışmaların sizinle bir alakası yok ama annemiz☺️ Yine de silinmesini istiyor musunuz?
2cocukannesi__ kaderimdebudamivardi hm 22 ayar kolye mantıklı ozman bende istiyorum bunu gördüğüm iyi oldu
Azra6167 kaderimdebudamivardi canım sen altın alıp satma konusunda bilgilisin galiba bende eşimin 14 ayar yüzüğü var onu satıp kendine küpe almak istiyorum ama bozarken ve alırken her kuyumcu aynı hesabı mı yapar yoksa dikkat etmem gereken brşey var mı
kaderimdebudamivardi Azra6167 merhaba evet bozdurursunuz taşsız yüzükse maksimum 1000₺ tutar. Taşlı bir yüzükse bozdururken taşlarını cıkarıp öyle hesap ediyorlar yani o taşlar grama dahil olmuyo fiyat daha da düsüyor ben 2 hafta önce 3 gram 14 ayar kolyemi 1275₺ bozdurdum kuyumcum da tanıdık yani düsünün elden taksitle bilezik falan aldığım yer ona rağmen ama malesef 14 ayar bozdururken para etmiyor alırken işçiliğie para ödüyoruz bozdururken işçilik düşüyor :(
Feyzagkgz yookkdahaneler ben almıştım güvenilirdi . Alırsınız kuyumcuda batırırsınız bir sakatlık varsa iade edersiniz