Guneraselecrin eğer emziriyosan bolca su iç emzir ilaçlarını aksatmadan kullanın benim kızımda su anda 3.kez oldu idrar yolu enfeksiyonu tedavi oluyor evde antibiyotik kullanıyoruz geçmiş olsun ateş de yapabilir bu durum sakin sirkeli su ile ateşe mudahele etmeyin dış ateşi düşer ama iç ateş düşmediği için organlara zarar verir ılık bir duş aldırıp üzerini inceltin genital bölgesinide her çiş ve kakadan sonra bol suyla yıkayıp kurulayın ve antibiyotik kullandığınız içinde bebeğine su vermelisin kaynatılmış ilimis su 3 çay kaşığı kadar ilaçtan sonra ve 3 saat sonra tekrar şeklinde çünkü bebeğin daha küçük ağzında antibiyotik kalıntısı kalır ve buda pamukçuk olmasına sebeb olur yani ağzinin içi beyazlasir temiz bir tulbenti ılık su ile ıslatıp fazla bastırmadan ağzını silebilirsin iç kısmını tekrar geçmiş olsun RABBİM şifalar versin minige ♥️♥️♥️♥️ sunuda ekleyiM eğer ateş 38 veya 39 olursa bir doktora başvurun çünkü çok minik