3 yaşında bebeğim var. Üşütmüştü hastaneye götürdük. Bişey yok dediler gönderdiler geri. Çocuk kötü olunca gece acile götürdük. İburamin diye bir şurup verdi. 3gündür kullanıyoruz hiç bir fayda yok daha kötüye gidiyor. Aşırı öksürüyor ve öksürürken boğazından çok kötü sesler geliyor sesi de kısıldı. Uyurken öğürerek uyanıyor ve öksürüyor. İhlamur zencefil ballı süt ne yaptıysam faydası olmuyor. Ne yapacağım 😔