Sekerkizzz Sezeryan doğum yaptım 10 kilo almistim 8 kilosu gitmis bile 😀 sadece sarkık göbeğim o nasil gider bilmem
Dolores Sekerkizzz ben toplamda 20 kg almıştım 12 si gitti 8 i kaldı. Üstüme yapıştı resmen 😀 emzirmek bana kilo verdirmek bir yana, aldırdı bile 😀 göbek nasıl gidecek bilmiyorum karın egzersizi şart 😅
Durulina17 Sekerkizzz hamilelikte 17 kilo aldım bebeğim 4 buçuk aylık doğumdan beri toplam 20 kilo verdim 7 8 kilo daha vermek istiyorum Emzirirken gerçekten çok zor oluyor sütüm azalmaması için hep programlı gitmek gerekiyor bazı dönemler çok iştah oluyor