Alp17 yok öyle olmuyor. Benim de en küçük kardeşim ile aramda 13 yaş var , kendimi annesi gibi hissediyorum abladan çok. Çünkü büyümüş oluyorsun , altını temizliyorsun, beskiyorsun seviyor bakıyorsun , doğal olarak içinde bir annelik iç güdüsü oluşuyor ona karşı ablalık tan ziyade. Korumaya çalışıyorsun kıskanmak çok çok uzak kalıyor