ben ilk başlarda taktım çokta takamadım sıcaktan dolayı 46 gün oldu sezeyan olalı hala karnımda sarkıklık var doktor 1 yıla anca geçer dedi 15 kilo almıştım 1. ay dokduğunda kontrollerinde sadece 4 kgfazlalılğım kalmış eski kiloma göre çokta yiyorum ama çok su içiyorum birde sürekli hareket ediyorum