Busemehmetbora Hanımlar merhaba bebegım laktozu sındıremıyor ve relactaz kullanıyorum ama fıyatı cok artmıs 170 tl zTen 10 gunde bıtıyor muadılı olarak kullandıgıbuz damla varmı? Laktazm sanırım aynı ıcerıge sahıpmıs kullNıpta memnun kalan varmı?
elifdeha Relaktaz ve biogia ikisini aynı anda kullanmıştım 1 ay yetti ondan sonra barsaklarına cok iyigeldi be gaz sorunumuz çözülmüştü