Elifmoms 2,5 yaşında oğlum kızım 11 aylık daha beterini yaşatıyor ne yaparsak yapalım sonuç değişmiyor severken bile ısırıyor geçen bir ısırmış resmen derisi kalkmış çocuğun mosmor oldu ayakta durmaya çalışıyor geliyor itiyor en ufak bir oyuncağını alsa yumruk atıyor ki ben elli tane yazı okudum hep bilinçli davrandım doğduğundan beri asla abisin korursun filan demedim hep sende bebeksin o da kardeşin dedim yalnız bıraktım vakit geçirdiler kardeşlik temalı kitaplar okuduk okuyoruz kardeşinden ayrı her gün en az bir saat onunla vakit geçiririm etkinlik yaptırırım ama yok illa ki zarar verecek :(