Herkesin anneler günü kutlu olsun🥰
Tavsiyelerinize ihtiyacım var, kızım 14 aylık olacak ve boşandığım için eskiden eşime bebeği emanet edip yaptığım şeyleri artık kızımla beraber halletmem gerekiyor duş almak, yemek yapmak gibi. Malesef çok sıkılan bir bebeğim var, 5 dk çamaşır katliyim desem bağırmaya başlıyor hep oyun ve ilgi bekliyor. En çok da yemek yaparken zorlanıyorum mama sandalyesinde asla durmuyor, çığlık çığlığa onu almamı bekliyor. Var mı farklı yöntemleriniz, oyalanıyo dediğiniz yeni fikirleriniz? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🙏🌺