Merhaba güzel anneler oğlum 20 aylık hiç kimseden yabancılık çekmiyor beni aramıyor bile başkasına gidince. Ve henüz bilinçli bir kelimedi yok anne baba çıkıyor ağzından ama bize seslenirken söylemiyor bilinçsizce söylüyor sanki. Normal mi bu durum bilmiyorum. Komutlarımı genel olarak anlıyor beni taklit ediyor dinliyor ismine dönüyor ama bu konular içimi kemiriyor insanlar hiç annesini aramıyor bile diyor üzülüyom içten içee