FmBetull ben de ikinci kızımı Ağustos’ta kucağıma Alıcam inşallah. Henüz isim seçemedik 23 haftalık olduk ❤️ İlk kızım 2,5 yaşında adı Hüma Nur bakalım bu kızıma ne isim bulucaz bende burada bekleyeyim ☺️ Allah sizinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Aysa mira hos bir isim ❤️