Kaç gündür çekiyoruz şişe şişe serum aldık hala kesilmedi Bi parça kaldığı yavrum vicudu su bile tutmuyor artık kaka testi rotavirüs çıktı eve gönderdiler ilaç verip nasııl toparlayacağız bilmiyorum bazen normal ishal bazen su gibi oluk oluk yapıyor bezler almıyor yaşayan var mı