2306alp kundaklamanı öneririm ama tam kundak değil hafften kollarını sarabilirsin. Emin ol cok rahat uyuyorlar. Benim kızım kundakladıktan sonra cpk güzel uyumaya başladı ama 40 güne kadar kundak yaptırmadı. Bir de ilahi ile uyutuyorm ben ama hep aynı ilahiyle ki onu duyunca bence uyuyacagını anlıyor. Cünkü her açmamda
hemen sakinleşiyor böyle birşey deneyebilirsin. Ben de yeni anneyim deneye deneye öğreniyorum kızımla😍 bebiişin hayırlı olsun saglıcakla büyüt inşallah@