Ben sütü kaynatınca hemen kavanozlara bölüp öyle sogutuyorum mayasını koyduktan sonrada direk kapaklarını kapatıyorum 5 6 saat dışarda sarıp tutuyorum sonra buzdolabına kaldırıyorum taş gibi oluyor ama bizim ineklerimizin sütü su felan katılmamış ondan da biraz kaynaklı güzel tutuyo