36 günlük bebeğim pişik oldu bir türlü geçmiyor hatta artıyor sudocrem penaten falan kullandım geçmiyor gittikçe artıyor bez markasını değiştirdim sık sık da altını değiştirmeye çalışıyorum ama olmuyor ne yapmam gerek bilmiyorum kesin çözüm dediğiniz bir şey var mı