Hanımlar kızım 3 aylık oldu ama saçları bi türlü durmuyor 😅 yukarı doğru uzuyor baya saçlı doğdu ilk doğduğunda kestirdik sonra tekrar uzadı toka takılacak kadar var tek sorun havaya doğru kalkıyor bı yüzden erkeğe benzetiyorlar zamanla düzelir mi yoksa tekrar mı kestirmek lazım