Egemm ben hamileliğimin sonlarında da emzirirkende hep içtim ilk ay hariç 🙏🏻 İlk ay bile atan sıra içtiğim oluyordu. Ama öyle dayanılmayacak gaz sorunu yaşamadın hiç. Belkide bebeğimin gaz sorunu yoktu o yüzden o kadar rahatım 🙏🏻 Sizde içtiğiniz ya da içmediğiniz günleri karşılaştırarak deneyebilirsiniz. Nefis bu. Eğer çok gaz problemi yaşıyorsa minik kuzu zaten kendiniz bir daha içmezsiniz☺️