Egemm bende hamilelikte beri içmiyorum canım şuna 1 aylık bebeğim çok gazlı o yüzden içmek istemiyorum ama eşim dün kendine almış dolapta bana baktı baktı durdu bende dayanamadım 1 bardak içtim ama üstüne Rezene ve kimyon içtim. İle yarar diye ama ondan mı bilmiyorum ama kuzum bugün gazını az çıkardı oda o kadar uğraşıma rağmen. Çok nadir içsem oda yeter bana