Merhaba guzel anneler bebegim 3 aylık bugun aşıri kusmasi var sali gunu zaten kontrole gidecegiz o zaman soracagim ama moralim cok bozuldu mama ve sutle besleniyor mamadan diyecegim süt icincede aynisi oluyor fışkirtarak degil normal tarzda kusuyor fazla geliyor desem ml olarak ayni ml iciyor onceden bu kadar kusmazdı dün gece basladi kusmaya artik ne kiyafet kaldi me çarşaf hersey battı kusmuktan salı gunune kadar nasil idare edicem ne yapsam hafifler ki bu kusma normal midir korktum iyice☹🤷🏼♀️