Bebeğim daha 35 günlük 1 haftadır yüzünden kırmızı benekler çıkmaya başladı çıksa bile ertesi gün hemen kayboluyodu şuan bütün yüzüne dağıldı büyüklerime sorduğumda isilik korkma geçer dedi aşı olmak için sağlık ocağına gitmiştik ordaki aile hekimine gösterdik geçer korkma dedi ama hala geçmedi üstelik kurumaya başladı ama sarımsı kabuk bugün duştan sonra pamukla sildim sarı sarı su lekesi oldu pamuk umarım yanlık bişi yapmamışımdır sabah akşam hafif ılık su ile bütün yüzünü siliyorum genelde nasıl geçicek doktora götürmelimiyim sizce çok çaresiz kaldım yüzüne başka bişiyde sürmek istemiyorum ama 1 haftayı geçti kurumaya da başladı hala içimde endişe var bugün sarı sarı su lekesi ile karşılaşınca bi panik oldum anneler bi yardım edermisiniz bilgili olan varsa