deryaulusoy Oğlum daha 11 günlük uyurken ellerini çok fazla hareket ettirdiği için hemen uyanıyor. Kundak yapıp yatırıyorum asla kabul etmiyor çok ağlıyor. Kundağa alıştıran anneler nasıl başardınız bu süreci😣
Jeatimo deryaulusoy alismayan alismiyor çok takılma. Benimki hemen istedi ablaminki yıktı evi. Duş aldırıp yaparsan daha kolay kabul ediyor bence. Çok sıkı olmasın
Divayorgun deryaulusoy benimkide kabullenmedi. Aman boşver sonra bıraktırmak dert. 12 ay kundaklayanlar duymuştum
Rahimeee deryaulusoy kundaktan ziyade uyudu tulumları var kollarını altı fermuarlı öyle bir şeye bak iştersen sonra kademe kademe vaz geçirirsin tavsiye olsun veya yandan fermuarlı yat çarşafı gibi bir şey bulmuştum ben yatağın alt kısmına giriyo fermuarlı çekince yandan geriliyor elerini haraket ettirmesi zor oluyor sonra kundağı bıraktırmak da ayrı bir dert
Nazlican deryaulusoy Benim bebeğimde kundak sevmedi bende yapmadım Yaptığımda da eller hep dışarı çıkıyordu bi şekilde zaten kundan taraftarı da değildim
Bebegimm1 deryaulusoy o donem geciyor alisiyor bende kundaksiz yatirdim ilerde kundaga alisirsa bu sefer yine elini kolunu hareket ettirip uyuyamicak baştan serbest alistirmak daha iyi bence kundak yapip uzun sure birakamayan cok oluyor
tazebiirannee deryaulusoy benim oğlumda ilk başlarda çookk ağladı hatta fermuarlı kundaktan almıştım ona koydum hep ama istemedi sonra onu bırakıp müslinle hafif hafif sarmaya başladım yine biraz ağladı ama gün gün alıştı sonra sarma sıkıldığını arttırdım en sonunda tamamen alıştı zaten o zamandan beri fermuarlı kundağına koyuyorum hiç rahatsız olmuyo ☺️
Deletedmom_45 deryaulusoy oglum 5 ay kundakla uyudu sonra hareketlenince bilinclenince biraz istemedi ilk bas direniyolar kundak dedigim müslin örtü ile sadece kollarini sar canim aglar pes etme 2 aglama yapar alisir sende rahat edersin bi daha zaten kundak yapinca uyuyacagini biliyorlar