Sara1904 bu arada günde 5 kere çişli bez sayısı var ise çocuğunuz doyuyordur. Kakasını da çok yapar zaten yenidoğanlar öyle. Sürekli emmek istemesi refleks olabilir. 4-5 saatte çocuğun bezi çiş doluyorsa doyuyor demektir. Zaten 1. Ay kontrolünde kilosundanda anlaşılır. Sütünüzü bebeğinizi emzirirken diğerinden sağın bakın ne kadar geliyor ama dikkatinizi çekerim bebeği emzirirken yapın çünkü onlar emerken göğüs sızlıyor süt çoğalıyor. Diğer türlüsü sizi yanıltır, umarım bol bol sütünüz olur, şifa olsun bebeğinize 🙏🏼