arkadaşlar benim oglum 8 aylik göğsüm yaklaşık bir ay once uçları yara oldu antibiyotikli merhem felan kullandım biraz iyi gelir gibi oldu ama tam geçirmedi öyle yara ki yani emerken baya kanayarak emiyodu şuan kanamıyor ama çok acıyor emzirirken ilk dogunca yara oluyor bu normal de benim oglum 8 aylik yani bu ayda başına böyle bisey gelen oldumu dr a gidicem zaten gittim sayılır resim çekip atmıştım antibiyotikli merhem verdi işte.simdi benim hangi bölüme gitmem gerekiyor başına gelen. varsa yardımcı olun nolur zor durumdayim