Yunus_emre Bebegim 9 aylik ama 6 aylik biberonu kullaniyoruz icerken yoruldugunu dusunuyorum baska biberonda almiyor sadece mama iciriyorum meme yok . 6+ dan daha hizli akisli olani var mi acaba bilenler yazabilirmi ?
Yunus_emre Deletedmom27337 yaa evet basta normaldi sonradan yirtildi cok tehlikeli oldu delin demislerdi aldigim yerdeki satici da ama yirtiliyor 🤷🏻♀️
Deletedmom27337 Yunus_emre https://www.google.com.tr/search?q=avent+biberon+ucu+numaralar%C4%B1&prmd=sinv&sxsrf=ALiCzsbUU-MoZTHc0fHZN9SqXXPxKKytzQ:1652008984545&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjkzMGF5c_3AhU6R_EDHdxgBnQQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=720&dpr=2#imgrc=ESKWwLZGvbuNHM&imgdii=XuoQOk84MN8wNM
Deletedmom27337 Yunus_emre yırtılmasından ziyade içindeki kimyasallar delince mamaya karışıyot dendi happy mom da ondan ben deldiğim ucu bir daha vermedim kızıma
Edagg Yunus_emre mamajoo kullanin bende philips ve mamajo almiştm bebeğim 2 aylik ilk ay zaten hiç kullanamadik bence çok hızlı akıyo mamajoo öyle değil
Yunus_emre Edagg bende denedjm kabul etmedi mecbur gidip arkadaslrin dediginden aldim galiba biraz hizli akiuor evet ☹️☹️