Merhaba arkadaşlar
bebeğimin süt ve süt ürünlerine yumurta beyazına ve bazı besinlere alerjisi vardı yaklaşık 1,5 ay önce ek gıdaya geçtik süt dönemi sütü içince hemen kakasını yapan bebeğim ek gıda süreciyle ilk günler günde 1 kez kaka yapmaya daha sonra 2 3 hatta 4 gün sonra çok ağrılı sancılı sert şekilde yapmaya başladı yoğun olmasa da kabızlık var ve ben ne yapacağımı şaşırdım hakiki zeytinyağ,
çörekotu yağ gün kurusu vb herşeyi deniyorum ama çok zorlanıyor ağlamaya başlıyor o öyle yaptıkça bende üzülüyorum başka önereceğiniz bir şey varmı acaba ? Ek gıda sürecinde kabızlıkla alakalı