Yalinn aaa evett hatırladımm sizi :) hiç unutmamıştım🙏🏻 o kadar çok şey oldu ki, öncelikle sarılık oldu mamaya başladık bütün mamaları denedik ciddi alerjik reaksiyonları oldu meğer alerjisi varmış bunu buldu ve diyet mamaya başlattı o sırada pipisinde yapışıklık varmış ve nasıl olduysa bir yerden hiç kapmaması gereken bir enfeksiyonu kapmış. değeri çok yüksekti dokuz eylül falan yatırıyordu bebeğimi bayram üstü hastaneye. fatih hoca izin vermedi bi ilaç ile evde tedavi ettik , çarşamba günü sünnet olacak Allahın izniyle. hem alerji döneminde hem de enfeksiyon kaptığında inanılmaz bir kriz yönetimi ile tedavi etti oğlumu. 7/24 ulaşabiliyorum kendisine.. çok beyefendi, çok güleryüzlü, çocuk sevgisi çok fazla.. en önemlisi işinde gerçekten ehli.. buca da mı oturuyosunuz?