Size yaşadığım deneyimlerime dayanarak söylüyorum ki 2 yaş sendromu zor bir süreç aşılması zahmetli ama imkansız değil🌷
çocuğunuzla konuşun, istedikleri şey yapılabilecek makul şeylerse zaten ikiletmeyin, birşeyi yapmayacaksanız HAYIR dedikten sonra asla yapmayın çünkü bu sizin zaafınızı ortaya koymak oluyor. Ağlıyorlar değilmi sizi yıldırana kadar ağlıyor kendini yerlere atıyor ağlasın, kendine zarar vermediği sürece yere de yatabilir müdahale etmeyin laf kalabalığı yapmayın hayır dedikten sonra konuşmaya diyaloğa geçmeye çalışmayın çünkü sizi duymuyorlar. Ben kızıma bir konuda tutturduğunda yapabileceğim bir şeyse onu önce ağlamayı kesmesini istiyorum ağlamayı kestiğinde de ağlamadığın için yapıyorum diyorum ağladığı için değil ağlamadığı için kazandı mantığı. çok şükür 2. yaş sendromunu 3 defa atlattım bu 4. Bebeğim bunuda atlattı mı Allah’ın izniyle artık rahatlık zamanı 😂🌹