Papatya-ya Bebeğim şuan 28 günlük havalar yavaştan ısınıyor ama Haziran temmuz gibi nasıl giydirmem lazım uzun kollulara devam mı etmeliyim yoksa kısa kollu giydirebilir miyim daha küçük olduğu için tereddut ediyorum