1balAnnesi sakin olmaya çalışın. Herkes bu süreci yaşıyor önce buna inanın. Ve elbet öğrenecek bunu unutmayın.
3-5 günde öğrenen çocuk yoktur. Varsa da ben hiç görmedim. Kaldı ki her çocuk birbirinden çok farklı. Konuşması çok zayıf olan ama 2 haftada öğrenen de var, konuşması çok iyi olup 1 ayda öğrenemeyen de.
Kendinizi belirli bir zamana koşullamayın ama en fazla 1 ay sonra çok düzene giriyor.
Allah yardımcınız olsun. Bana kalırsa 3 yaş olmuş artık ve yarım bırakmayın. Sabırla şefkatle devam edin🌸