Sevgili anneler kızım 20aylık. Normalde 7de en gec 7 bucukta kalkıp en geç ilk uykusunu 11 de yapardı. Şu an saat 1 ce hala uyumuyor. 2 yas sendromunu biliyorm. Uykuları bozulur dendi. Belki ondan ama. Sizde durumlar ne ? Uykusu var gözleri kapanacak gibi oluyor ama uyumuyor. Normalde mama yiyor maması bitince omzuma alıyorm ve orda dalıp uyuyor. Ama şimdi omzumda kalkıyor uyumuyor uyumak istemiyor. Gündüz uykusunu iptal etmek için erken diye düşünüyorum değildir heralde dmi? Sizin nasıl fikre ihtiyacm vr 😊