Dondurmalikahve oglumuz01 Gitmeden banyo yaptır aşı sonrası huysuzluğu ateşi olursa ateş düşürücü ağrısı kesici bulundur başkada bir şey yok
delidoluana oglumuz01 ateşi çıkarmamak için ince giydirmen lazım. Zıbın üstüne tulum yeterli oluyor . Evin sıcaklığına bağlı tabi
Sedaalya Aşıdan sonra 3 gün banyo yapması yasak. 2 bacağına bir koluna aşı yapılıcak. Bacağa yapılan baya bir acıtıyor. Bizde 2 gün huzursuzluk oldu. Ateş düşürücü mutlaka bulundurun evde
delidoluana Kesinlikle banyo yaptır git ben bilmiyordum sağlık ocağından gelince yaptırız diye bekletiyordum oğlumu pisti 🤣 ebe banyo yapmak yasak diyince ağlayasım geldi mecbur bekledik. Ateş düşürücü al mutlaka bulundur evde