Hanımlar herkesten özür dileyerek soruyorum bu soruyu normal doğum yaptım 17 gün önce bir kaç gündür büyük tuvaletime çıkamamıştım büyük tuvaletim geldi tuvalete çıktım ve yaparken dehşet bi acı hissettim hatta çığlık atmamak için kendimi zor tuttum sonra peçelerle sildiğimde ise makatımdan kan geldiğini gördüm benim yaşadığım durumu yaşayan var mı acaba bilenler beni aydınlatabilir mi ? Bu arada hiç ıkınmadım yaparken