Oğlum 8 aylık. 3. Ayında besin alerjisi olduğunu öğrendik. Ne versem ya kakasında yara oluyo ya da yüzü kızarıyo öksürmeye başlıyo. Onu öyle gördükçe canım acıyo😔. Kendimi suçlu hissediyorum ek gıda ne zamandır başladı ama alerji olmayan yiyeceklerde bile aynı reaksiyonlar beliriyo. Korkuyorum bişey vermeye sadece alerjik mama veriyorum vicdanım rahat etmiyo çok zor çokkkk zorr. Rabbim gönlümüze ferahlık evlatlarımıza sağlık versin inşallahhh 😔😔