11 günlük lohusayım. Bebeğim erken doğduğu için şuan küvezde. Bu hafta içi çıkacak inşallah. Ben ise sürekli ağlıyorum. Akşamları içime sıkıntı basıyor ağlama titreme krizlerine giriyorum. Sütüm de giderek azalıyor sanki. Özgüvenim de yerlerde geziyor:( anksiyete bozukluğu da var. Bana önerileriniz var mı hanımlar?