yinehamile35 Oğlumu dün sabahtan beri emzirmedim,içtiğim ilacın(motilium)yan etkisi olur diye.Gece sütüm vardı hatta şu an akıyor hissediyorum ama hala korkuyorum emzirmeye acaba vücuttan atılmış mıdır yoksa hala sütümde ilaç var mıdır hiç emzirmedim diye ?
Deletedmom00881 yinehamile35 ben aferin kullanmıştım 3 saat sonra etki ediyor demişti doktor, başka ilaçlarda da böyle mi bilmiyorum canım..
Rainnnn yinehamile35 ben mastit olduğumda ilaç içeyim gerekirse 1 hafta mama vereyim dedim doktor olmaz dedi
Nehir16busra yinehamile35 doktorunuza sorun motilum içilebiliyor diye biliyorum hatta yan etkisi süt artırıyormuş bir doktor öyle söylemişti ama tabi sizde sorun
yinehamile35 Deletedmom00881 benim ilaç da 1 buçuk saat sonra etki eden bi ilaç ve dün sabah içtim en son,bu saate etkisi kalmaz ama hiç emzirmedim ya acaba hala sütte var mıdır diye endişeliyim sonuçta o sütü boşaltmadım ya o yüzden
yinehamile35 Ttgndz o zaman bir kere sağmayla ilaç tamamen çıkmış olur mu sütümden acaba onu nasıl anlayacağım ? Ya süt az çıkarsa ?
Ttgndz yinehamile35 bence gögüslerinin tamamen bosalmış olması lazım, cünkü doğum kontrol hapını içip 8 saat emzirmiyosun sonra bütün sütü boşaltıp emzirmen gerekiyo
yinehamile35 Ttgndz anladım canım da göğüslerimin tamamen boşalacağını nasıl anlayacağımı bilmiyorum çünkü meme+mama giden biriyim 2 aydır ve sağma yapmıyorum bugün yapacağım ancak göğüslerim hep yumuşak olduğu için ve az çıktığı için nasıl anlayacağım bilmiyorum ya da bu kez çok çıksa ne zaman durcağını da bilmiyorum akmasının diyelim ki durdu ara verdim tekrar geldi ya o tekrar gelen sütte de varsa ilaç hala ?
yinehamile35 Nehir16busra sütüm artmış gibi hissediyorum zaten çünkü atletim ıslandı baya durduk yere uçlarından akıyor ama göğüslerim çok yumuşak yine de ve emzirmeden önce doktora sorun diyor prospektüsünde çünkü bebekler için kalp sıkıntısı yapabiliyormuş ben de doktoruma ulaşamadığım için burda da sorayım dedim malum bugün pazar ya dönüş yapmadı henüz doktor ve nasıl anlayacağımı bilmiyorum sağsam mesela ilaç çıktı mı çıkmadı mı nasıl bilcem
Nehir16busra yinehamile35 o kalp sıkıntısını bende metpamid ilçta duymuştum ama bilmiyorum herkes bişey diyor yanlış hatırlamıyorsam doktor bana vermişti o ilaçtan ilk doğum yaptığımda emziriyordum yAni sorun olsa derdi böyle böyle yap diye bir sorun yaşamadım yani ama bu olmayacağı anlamına da gelmez Allah’a emanet yaşıyoruz valla ne yaptıkları belli değil