flowerytll canım aslında burda bi arkadaş emziren anne diyeti listesi atmıştı ilk zmanlar ona göre yapmaya çalıştım ama yüzde 100 uymadım,günde 50 dakika yürüdüm ,gece 6 veya 7nden sonra yemek yemeyi kestim, yulaf çok tok tıtucu ve sütü arttırıcı bi besin ,beni hiç aç bırakmadı.yemekleri az, yoğurt olsun kaloriisi düşük yiyecekleri daha çok yiyorum leblebi, falan.ilk 8 kiloyı günde 50 dk yürüyerek verdim baktım sonra ne kadar dikkat edersem edeyim gitmiho kilola,araştırdım yürüyüşü arttırdım şuan haftada 4 vrya 5 gün 1.30 saat yürüyorum ve az yiyorum kızlar