Metehann12 RainOverMe valla biz ev ararken çoğu dolar olarak depozito istiyodu evin elektrik tesisatı daha gecilmemis onu bile bizim karsilamamizi istemişlerdi çok zor ev bulduk o donem
RainOverMe Metehann12 ah işte benzer seyler ev sahıbının odemesı gereken demırbas parasını bıle bız verdık aylarca dogalgaz baglatacagız dıyıp beklettıler kettle da su jaynatıp banyo yapıyorduk dahası var yazmayayım. Iyı nıyetlı gorunce enayı muamelesı yapıyorlar malesef. Kalıcı mısınız orada yoksa memur falan mısınız ev sahıbı olmak super bır sey ama o da bızde yok😅
Metehann12 RainOverMe eşim uzman tayinciyiz Allah’tan bı senemiz kaldı burda kalıcı olsak valla çoktan kredi çekip borca girmiştim elin evini adam edecek diye ödediklerimle çoktan mal sahibi olmuştum yoksa
RainOverMe Metehann12 off tokı evlerı cok sıkıntılı oluyor ya. Yenılerı nasıl bılmıyrm ama eskı olanlardan cok sıkayet duydum. Tez zamanda kurtulun, ac gozlü olan kımden ne kopartırsam yanıma kar kafasında, kendılerı gıbısıyle karsılassalar keske
deniz_s Metehann12 ya valla bizim de bu ay zamlanacak ne kadar olur bilemiyorum ben de dusunuyorum su an 1270 veriyoruz (70 aidat bu arada sadece hafta bir iki katli yer siliniyor diye apartmanin adi dahi yok) 1500 yapsa makul ama 1500 ustu sikinti bence yasal degil
Metehann12 deniz_s valla yasal hakkı neyse onu veririm bı kuruş vermem çık dese cikmam kaldı ,1 yılım zaten mahkemeye verse sonuçlanana kadar tayinimiz cikiyo
Tubikkkkk Metehann12 bizi ki normalde enflasyona göre zam yapardı ama 5 sene bitti bide bizim kiramız olduğumuz yere göre çok uygun 1400 dü şimdi 2100 oldu bu ay bişey desen çık der işine gelirse yani 😔
Metehann12 Tubikkkkk valla biz de enflasyon farkına göre anlaştık geçen sene bı hopladi herkes 1500e oturuyo benim evim o evlerden daha bakımlı diye eşim direj başta ne konustuysak o ben fazlasini vermem dedi kestirip attı bu sene eminim yine aynı muhabbeti yapacak yani
Metehann12 RainOverMe ay hiç deme bide evde parke var vestiyer. ar diye evim bakımlı benim diyo 😂 evden çıkarken dicem ama asla hakkımı helal etmiyorum Allah beni sana mumla aratsin diye
RainOverMe Metehann12 ahah parke var parke var bir de😅 20 senede aşınmıştır artık ki tokıye cok kalıtelı malzemeler kullanılmıyor umarım ettıgını bulur soyleyın ıcınızdekılerı ama vıcdansıza etkı eder mı bılmıyrm en azından rahatlarsınız
Metehann12 RainOverMe valla evden çıkarken oğlumun boklu bezlerini dolaplarının üstüne Atacam 😂😂😂 koksun evi kurtlansin içim öyle rahatlar 😂😂