Heymoms_ Bebeğimin gözlerinde çapaklanma oluştu doktora götürdüm ancak yenidoğan olduğu için damla veremeyeceğini söyledi nemli bezle sık sık temizliyorum ama devamlı yineliyor varmı onerebileceginiz yapmam gereken şeyler kıyamam acamiyor pek gözlerini 🙏🏻❤️
Egeniinannesiii Heymoms_ benim oğlumda da vardı masaj yaptım ve sürekli temiz pamukla sıcak suyla sildim geçti çok şükür gözyaşı kanalı tıkalı oluyomus ondan oluyormuş doktor öyle söylemişti 😥 geçmiş olsun ama internetten bakıp hafif hafif masaj yaparsanız geçer
AyselAzra Heymoms_ canım cayla bızımde oyleydı ıkı gunde bır yap doktorda oyle demıstı ıctıgın cayı sogut sekersız guzeel bı bezle ıcten dışa temızle hayatta bıdaha olmaz bızımde olmadı
Magnolina Heymoms_ çok normal annesi sakin ol çayla pansuman yapabilirsin geçmezse doktora kontrole girince şöyle vir damla yazar birde masaj yap göz kanalları tıkalı olabilir