1 aylık bebeğim var birinin ucu buyuk olduğu için ilk başlarda almadı sürekli sağmak zorunda kaldım hep taş gibi olurdu arada vere vere alıştı şuan ikisini de emiyor ama daha çok hep önceki verdiğim memeye gidiyor diğeri ile çok kavga ediyor. Önceden o emmedigi dolardı ağrı olurdu şuan o yumuşacık, hiç dolmuyor emdikçe süt geliyor ama neden bir anda böyle oldu acaba ?