Bebecikkk Ben en çok büyük adayı seviyorum, bambaska nostaljik bir havası var. Aşıklar tepesi çok güzel, sahilde balikcilar guzeldir, adanin girisindeki dondurmacilardan dondurma yiyebilirsiniz☺️ En keyiflisi de bisiklet kiralayip adayi bisikletle gezmek. Simdiden iyi gezmeler olsun💞