Merhabalar, benim oğlum 9 buçuk aylık ancak ek gıda olarak birşey yiyemiyor,yutamıyor.sadece yoğurt yiyor. Onun dışında herşey de ya öğürüyor ya kusuyor. Örneğin tarhana çorbasındaki o küçük pütürleri bile yutamayıp öğürüyor.Emziriyorum kilosu keyfi gayet iyi ancak başka birşey yemiyor. Böyle bir durum yaşayan yada bilgisi olan annelerimiz neler yaptınız 🤔