Rainydays ayıp. Bende üst katda oturuyorum ama camdan ne bir şey silkelerim ne gerile gerile çarşaf asarım. Arkamdan neden söyletiyim insanları gerçekten apartmanda oturan “bazı “ insanlar,
görgüden bir haberler…
iki desenliyi ayrı takmış yanyana taksana😅 takıntılıyım da