Herkesin anneler gününü kutlamak istiyorum önce. Bebekleriniz ile nice seneler kutlayın inşallah 💖
Danışmak istediğim konuya gelince ise;
ek gıda döneminde emzirmeyi nasıl sürdürdünüz? Dengeyi nasıl ayarladınız? ( Sütüm azalır mı gerginliği var üzerimde)
Blw yöntemini uygulayanlar nasıl yok izledi? Kitap önerisi var mı? (Tarif Kitaplarım mevcut)