3 ay 15 günlük kızım var doğduğunda kesinlikle sallamayacağım dedim 1 ay direnebildim kolik ve sürekli ağlayan uyumayan bir bebek olduğu için artık nasıl uyursa uyusun moduna girmiştim ilk zamanlar 10 15 dk da dalıyordu uykuya ama artık saatlerce sallıyorum bebeğimi ve yerine bıraktığım an çığlık çığlığa ağlıyor o uyanmasın diye resmen başında bekliyorum. Ayağımda 2 saat sallıyorum ki uykusunu alsın. Yoksa uykuyu da almazsa uyanınca burnumdan getiriyor. Eskiden azıcık olsa uyanıkken oyun halısında falan yarım saat vakit geçirirdi bende o ara yemeğimi yapıp evi toplamaya bir bardak kahve içmeye vakit bulabilirdim. Şimdi etrafında dönmeye başladı ve asla kendi başına oynamıyor sürekli yanında olmamı istiyor. E uyurken zaten ayağımda bırakıp tuvalete bile gidemiyorum uyanıyor, uyanıkken de benimle oyna istiyor ben ne zaman yemek yapıcam ev toplamayı geçtim 2 lokma bir şey yiyeceğim bilmiyorum. Bu sallama işini nasıl bıraktırabilirim daha fazla vakit geçmeden bıraktırmak istiyorum. En azından yatağına yatırdığım da gündüz kesintisiz 1 saat uyursa bende işlerimi halledebilirim. Çok yoruldum artık sürekli birine bağlı bir şeyler yapmaktan. Eşim olmadan duş alamıyorum, 2 lokma yemek için kucağımda yarım saatte kendime ancak bir şey yapabiliyorum nasıl bıraktırcamm sallamayı bi akıl verin nolur. Uyku eğitimi için bir danışmanla konuştum şuan uyku eğitimi veremezsin çok küçük 4. Ayı doldurmasını bekle dedi ama inanın ne psikolojim sağlam ne de vücudum.