Ne yapcam bilmiyorum, kafama huni takıp dolaşcam artık ya. Akıllı uslu kızım gitti, yerine ağlak, durmayan, huysuz bebek geldi ya. Hiç aklıma bile gelmezdi böyle olacağı. Uyanık olduğu saatler ağlamakla mızmızla geçio 😭🤦🏻♀️ ağlama şekli bile değişti, önceden kibar ınga felan ağlardı, şimdi gırtlaktan öyle Bi bağırıo ki kalın sesle Allahım yok böyle Bi ses. Daha 3 ay 27 günlük, nasıl bu ses çıkıo bilmiyorum. Aaaağğğğğğ diye ya 😭 başım çatlıo, öyle yoruldum ki 😞 ne istediğini bilmez oldum, meme veriyorum emmio, uykusu mu var diyorum uyutmaya çalışıom uyumuo, kucağıma alıom ağlıo, evi gezdiriom mızmızmız hiç susmuo, durmuo. Napıcağımı nasıl güldürceğimi şaşırdım 😞😞 bitecek mi bu ay? Sonra eski akıllı kızım geri gelcek mi? Ya böyle mızmız kalırsa? Napcam nasıl dayancam ayyy 😭🤦🏻♀️ ağlıycm artık ya. Gece 2 defa uyanırdı, şimdi 5 oldu, güzdüz 1 buçuk 2 saat uyurdu her uykusunda, şimdi 10 dk 15 dk. Dinlenmeye fırsat yok. O ağlayınca elim ayağım birbirine girio 😭 atak zamanında olan analar nasıl gidio? Bende gitmio. Allah hepimize sabır versin.🙏😭