Dddenizd max. 24 saat sürecektir diye düşünüyorum sıkıntıların. Çünkü biz ertesi gün mama sandalyesinede oturttuk, yürütecinede bindirdik. Yerlerde dönmesinede izin verdk. Zaptetmek çok zordu çünkü. Hiç o huysuzlukları vs kalmamıştı.. için rahat olsun. İlk gün cidden her çiş yapmasında çocuk soğuk soğuk terliyodu, titreyerek ağlıyodu yanmada sancıdan. Çok üzülmüştm bende çok dua etmiştim inşallah çok sürmez diye.. 24 saat bile sürmedi.. 🙏🏼 Sizinde öyle olacaktır diye umut ediyorum. Biz kullanmadık ama plastik bardak yada sünnet küloduda deneyebilirisiniz..