Htctpc bir ay sonra bizim de var inşallah,güzel yaslari olsun. Cupcake, yaspasta, havuçlu mayanizli turşulu fln meze varya onu top top yapıp kurdan batiririm galiba, börek, dolma. Ben bu kadar düşünüyorum . Özellikle kız ise uzun çubuklara kalpli kurabiye yapıp fırından çıkınca kurdale ile fiyonk yapabilirsiniz , daha sonra da guzel dar uzun bir kap/tabak/bardağa koyabilirsiniz.