tostosata canım merhaba benim bebegim henüz 3 aylık ama yaklaşık 2 3 haftadır yataginda kendi kendine uyuyor hatta kuacagimda olunca uykusu gelmisse aglayıp yatagini istiyor. Disarda yada baska bi eve gittigimizde yatagi yok diye uyumuyor huysuz oluyor🤷🏼♀️ kendi kendine bu sekilde oldu yatagina koyuyordum kendi kendine tepine tepine yorulup uyuyakaliyordu sonra alıstı artik uykusu gelince yatak istiyor. Tabi suan cok ufak ilerde huyu degisir mutlaka