balarisiiii Kızlar bebeğim grip oldu benden geçti ve ateşi var hastaneye acil gitmeli miyim yoksa yarın polikliniğe mi gideyim
Findikzadem balarisiiii çok yüksek bir ateş değil eğer artarsa götürün üzerini inceltin ılık suyla ıslanms pamuk koyun özellikle koltuk altı ve alnına geçmiş olsun