Baby turco kullanıyordum normalde bu sefer yanlışlıklar külot bez istemişim dünden önceki gün gece üstü sırılsıklam olmuş baktım bez kupkuru ama nasıl sızıyor anlamadım bugün de aynı şekilde sırılsıklam üstü tamamen değiştirdim artık ama hep değiştiremem uyanıyor çünkü bide en büyük numarayı kullanıyorum 6 başına gelen var mı